We offer handmade oil paintings reproduction, inlcuding artist, fabian perez, leroy neiman etc.

Friday, September 21, 2007

oil painting from picture

oil painting from picture
 你紧闭了明亮的大眼,我也闭上了眼。默默地机械地拖着脚步跟着你,第一次,当着你的面,我哭了,可你,看不见,不会怪我是只不坚强的蝴蝶……. 
oil painting reproduction
 第一次,一个人,静静地,依旧细雨,依旧粉红色的伞,依旧偶尔会见到一只蝴蝶。然后,又泪眼朦胧,然后又在想,你解脱了,远离了病痛的折磨,你飞了,飞向天堂,做上帝的宠儿,做天使?不,还是做只漂亮快乐的异常坚强的蝴蝶吧……
famous oil painting

7 comments:

Art Express said...

看不见,不会怪我是只不坚强的蝴蝶……. 

Art Express said...

看不见,不会怪我是只不坚强的蝴蝶……. 

Art Express said...

看不见,不会怪我是只不坚强的蝴蝶……. 

Art Express said...

看不见,不会怪我是只不坚强的蝴蝶……. 

Anonymous said...

"oil painting from picture"

Anonymous said...

"oil painting from picture"

Anonymous said...

oil painting from picture"

Blog Archive