We offer handmade oil paintings reproduction, inlcuding artist, fabian perez, leroy neiman etc.

Tuesday, September 25, 2007

original oil painting

original oil painting
我找到她的时候,她已经在上海的一家医院了,我赶到上海,她已经要从仁济医院办出院手续。因为她家里已经再也拿不出钱来给她看病了,所有能借能卖的都给她治病了。 她患了一种病,相当于血癌的病—再生性障碍性贫血,已经很严重了。
oil painting reproduction
我的到来给她带来了新的希望,犹如命运中的一根稻草,虽然是稻草,还是有东西可以抓的。我帮助不了她什么,只能帮助她钱,除此之外,我什么也没有。
wholesale original oil painting

6 comments:

Art Express said...

她患了一种病,相当于血癌的病—再生性障碍性贫血,已经很严重了。

Art Express said...

她患了一种病,相当于血癌的病—再生性障碍性贫血,已经很严重了。

Art Express said...

她患了一种病,相当于血癌的病—再生性障碍性贫血,已经很严重了。

Art Express said...

她患了一种病,相当于血癌的病—再生性障碍性贫血,已经很严重了。

Art Express said...

她患了一种病,相当于血癌的病—再生性障碍性贫血,已经很严重了。

Anonymous said...

oil painting for sale"

Blog Archive