We offer handmade oil paintings reproduction, inlcuding artist, fabian perez, leroy neiman etc.

Friday, September 28, 2007

wholesale original oil painting

wholesale original oil painting
曾几何时,年少懵懂的我自以为是的爱了——疯狂地爱,怀揣着纯真的梦去追寻山那边的海市蜃楼。 无奈,心却似断翅的蝶无法超越海浪的脚步。 一千零一夜。我的执迷让我消瘦,让我憔悴,让我渐渐清楚梦已成天方夜谭,让我深深体味爱情的蝴蝶最终飞不过孤独的沧海。 梦醒时分,我没有感到特别的痛楚,却强烈地感到一股蓝色的忧郁——洞穿我的心扉,闯入我的血液,流遍全身。

1 comment:

Anonymous said...

wholesale original oil painting"

Blog Archive