We offer handmade oil paintings reproduction, inlcuding artist, fabian perez, leroy neiman etc.

Tuesday, September 25, 2007

nude oil painting

nude oil painting
那年,我才16岁,青涩发昏的年龄,我就那么认识她,认识那个娉婷的女孩。她那么贫穷,以至于没一件像样的衣服。可我喜欢她的贫穷,喜欢她纯真的性格。
oil painting from picture
在北方的天空下,夜晚的星星像蒲公英盛开时飞舞的种子一样多。我经常会偷偷约她在无人的大街上漫步,会去亲吻那些自由飞舞的精灵,在彼此的内心划过祝福的流星,去风中寻找爱情……
oil painting reproduction

9 comments:

Art Express said...

她那么贫穷,以至于没一件像样的衣服。可我喜欢她的贫穷,喜欢她纯真的性格。

Art Express said...

她那么贫穷,以至于没一件像样的衣服。可我喜欢她的贫穷,喜欢她纯真的性格。

Art Express said...

她那么贫穷,以至于没一件像样的衣服。可我喜欢她的贫穷,喜欢她纯真的性格。

Art Express said...

她那么贫穷,以至于没一件像样的衣服。可我喜欢她的贫穷,喜欢她纯真的性格。

Art Express said...

她那么贫穷,以至于没一件像样的衣服。可我喜欢她的贫穷,喜欢她纯真的性格。

Art Express said...

她那么贫穷,以至于没一件像样的衣服。可我喜欢她的贫穷,喜欢她纯真的性格。

Art Express said...

她那么贫穷,以至于没一件像样的衣服。可我喜欢她的贫穷,喜欢她纯真的性格。

Art Express said...

她那么贫穷,以至于没一件像样的衣服。可我喜欢她的贫穷,喜欢她纯真的性格。

Anonymous said...

nude oil painting"

Blog Archive