We offer handmade oil paintings reproduction, inlcuding artist, fabian perez, leroy neiman etc.

Thursday, September 6, 2007

painting in oil

painting in oil
"你才发烧呢!"我很不满的说. "那你怎么会和付苍竣打赌,他刚吻了你,你不会忘了我们今天来干嘛的吧!" "我怎么可能忘,可是我不得不承认我打不过他."自卑呀! "天啊!天啊!"小亭要抓狂了!"
western oil painting
你居然这么轻易就认输了,完了完了,这次打赌你准输,他那么帅又历害,我都爱死了!" "口水!口水!我又不是你,我一定会赢的,你什么时候见我对帅哥有兴趣."我自信的笑了. "也对,你可是恋爱白痴!"她也笑了. 付苍竣,你就等死吧!
oil painting for sale

9 comments:

Art Express said...

你居然这么轻易就认输了,完了完了,这次打赌你准输,他那么帅又历害,我都爱死了

Art Express said...

你居然这么轻易就认输了,完了完了,这次打赌你准输,他那么帅又历害,我都爱死了

Art Express said...

你居然这么轻易就认输了,完了完了,这次打赌你准输,他那么帅又历害,我都爱死了

Art Express said...

你居然这么轻易就认输了,完了完了,这次打赌你准输,他那么帅又历害,我都爱死了

Anonymous said...

painting in oil"

Anonymous said...

painting in oil"

Anonymous said...

painting in oil"

Anonymous said...

"painting in oil"

Anonymous said...

painting in oil"

Blog Archive